Pages

Monday, December 17, 2012

Early Christmas Present 2

On 15th Saturday, I've found a parcel in the post, I knew from who and wanted to open then, but had to go out for seeing my brother's family at Toys'R'us (grandma Santa had to buy so many toys for her grand children, lol).
So soon after I came home, I couldn't resist to open it and found beautiful ornament and also lovely message card with neat writing.

15日土曜日の夕方、出掛ける際にポストにお荷物を発見。
「送ったよ~」と連絡を頂いていたので、ウキウキしつつも、出掛ける時間が迫っていたので我慢し、帰って来てから早速封を開けました!

中には・・・
こんなに素敵な天使さんが。段染めで綺麗に刺してあって、オーナメントにして下さっていました!
天使のカードには、優しい綺麗な字で素敵なメッセージが書かれてあり、感動しました。(;_;)


She was noticed what I haven't been able to start Quaker Christmas © By Gone Stitches although I have already gathered all materials for it on my comment at someones blog.
So she motivated me to try to start QC with her next year!
I know she has a little girl to look after, so I really appreciate for her taking her time for me...




私がお友達ブログに残したコメントに、「Quaker Christmas の材料は全部揃えてあるのに、まだ一針も刺せていない・・・」と書いていたのを見て、モチベーションを高められれば・・・と、QCのデザインの中からこの天使を選んで刺して下さったそうです。
小さなお子さんがいらっしゃるのに、私の為に時間を割いて下さったことや、このデザインを選んで下さった経緯を聞いて、本当に嬉しくなりました。
自分のことを思ってくれる存在があることに、本当に感謝の気持ちでいっぱいです。

 

Her ornament soon joined in other ornaments on my tree!
The white frame shows stitched piece off to advantage very much.
Thank you so much, dear T.


すぐに、今年念願かなって飾る事が出来たクリスマスツリーに仲間入り!
白い小さなフレームがステッチを凄く引き立たせていますよね。
Tさん、本当にありがとう~!!




And only a few minutes ago I received a parcel from England!
Carol R. sent me this gorgeous scissor fob and thread holders, and she also sent toy for Tass!
How kind she is...
Unfortunately the parcel she has sent for Tass's birthday didn't reach us, so I'm happy that I could receive it safely this time!

そして、ついさっきイギリスの Carol R. さんからお荷物が届きました。
中には、素敵な Fob と Thread holder 、そして息子へのプレゼントも入っていました。
息子のお誕生日にもプレゼントを送って下さったそうなのですが、残念ながら未だ届かず・・・
本当に、「Tass のもう一人のお婆ちゃんよ。」って言って下さる通り、いつも私たちのことを気に掛けて下さって、感謝の気持ちでいっぱいです。


I just hided his present from Carol R. in the storehouse with other presents, and will put them all together underneath the tree on Christmas day!
Thank you so much Carol R. always for your kindness!

息子は学校。良かった~、この時間で。
見つけたら絶対開けたがるので、そそくさと倉庫部屋に隠してきました。
クリスマスの日、例年は枕元だったけど、今年はツリーの下に沢山のプレゼントが並んでいる光景を見て喜んでくれるといいなぁ~。


Now I have been busy making New Year's card (it's Japanese traditional)...
I should buy some cookies for Santa, this year, too.

さて、昨夜から年賀状作りに追われています。
身近にいるPCを触る若者(?)といえば「私」だけなので、親、親戚からも毎年依頼が・・・
今日まで延ばしに延ばしてしまったので、結構なプレッシャーです。
自分のは取り敢えず、最後の最後に廻すことにしましょう。


Take care and have a lovely week ahead.
Bye for now,

それでは、また・・・

No comments: